کراتین مو

کراتینه مو

کراتین

آموزش کراتین

صافی مو

آموزش صافی مو

کراتینه

کراتینه مو

آموزش کراتینه مو

صافی و احیا

صافی و احیای مو

آموزش صافی و احیای مو

آیا کراتین مو باعث تغییر رنگ مو میشود؟

کراتین مو کراتینه مو کراتین کراتینه صافی و احیای مو

یکی از سوالاتی که پیرامون کراتین مو مطرح می شود این است که آیا کراتین مو باعث تغییر در رنگ مو می شود یا خیر؟ اگر رنگ موهای شما طبیعی باشد یعنی در واقع موهای شما رنگ نشده باشد خیر ، هیچگونه تغییری بعد از کراتین مو بر روی رنگ موهای شما رخ نمی دهد. اما اگر موهای شما رنگ شده باشد ، پس از انجام کراتین مو به میزان دو درجه موهای شما روشن تر خواهد شد. دو درجه میزان بسیار کمی است که به سختی قابل تشخیص است و برای تشخیص این تغییر بایستی متخصص باشید.

قبل از کراتین مو رنگ کنیم یا بعدش؟

پاسخ به این سوال ساده است. شما بعد از انجام خدمات کراتین مو می توانید از رنگ های بدون آمونیاک برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید و هیچ گونه مشکلی هم برای کراتین موی شما پیش نخواهد آمد. اما با توجه به اینکه اکثر رنگ کارهای عزیز یا اصلا نمی دونن که رنگ موشون آمونیاک داره و یا نمی خوان که بگن رنگ موشون آمونیاک داره ممکنه که با ذکر اینکه رنگ موشون آمونیاک نداره ولی از رنگ دارای آمونیاک استفاده کنند. در نتیجه به شما پیشنهاد می شود که قبل از انجام کراتین مو موهای خود را رنگ کنید و یا خودتان رنگ موی بدون آمونیاک تهیه نمایید و به رنگ کار بدهید. اگر می خواهید در مورد تیروئید کم کار و کراتین مو بدانید ، می توانید مطلب تیروئید کم کار و کراتین مو را نیز مطالعه نمایید.

آیا کراتین مو باعث تغییر رنگ مو میشود؟

اگه بخوام کراتین مو انجام بدم کی باید موهامو رنگ کنم؟

خیلی از مشتریان عزیز کراتین مو بهار گلی دوست دارن بدونن که چقدر قبل از انجام خدمات کراتین مو بایستی برای رنگ کردن موهاشون اقدام کنن؟ به این دلیل که کراتین مو بهار گلی در حقیقت بهترین کراتین دنیاست شما دوستان عزیز می توانید حتی روز قبل از اینکه برای کراتین مو تشریف بیارید هم موهاتونو رنگ کنید. دیگه بهتر از این نمیشه فکر کنم!

آخرین مطالب کراتین مو

مطلب ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید